varzesh-to

  • ۰
  • ۰

زمانی که آب و هوا گرم به آب و هوایی خوب تبدیل می شود، این یک گرایش طبیعی است تا حداقل ورزش در فضای باز را جدی تر بگیرید و اطمینان داشته باشید که کمک می کنه نتیجه بهتری بگیرید.


چه به جای دویدن روی تردمیل در خیابان بدوید یا مقداری از وزن خود را در پارک محلی خود بسوزانید، ورزش در فضای باز می تواند مزایای بسیاری را ارائه دهد. در اینجا به برخی از بهترین مزایای آن اشاره می کنیم و مواردی که بهتر است در ذهن داشته باشید زمانی که تمرین خود را از باشگاه به پیاده رو می برید.



ورزش در فضای باز


از مزایای هوای تازه استفاده کنید

چه برای مسابقات سه گانه تمرین کنید یا برای کاهش وزن بدن در محوطه سبز کنار باشگاه، بیرون بودن موجب افزایش آفتاب گرفتگی و افزایش ویتامین دی می شود. افزایش ویتامین دی همراه با افزایش سلامتی استخوان، عملکرد متابولیسم کارآمدتر، بهبود عملکرد سیستم ایمنی و تولید آندورفین است.


ورزش در فضای باز


انگیزه خود را برای ورزش افزایش دهید

همچنین نشان داده شده که ورزش در فضای باز به افزایش انگیزه کمک می کند. جف یلین ، مدیر منطقه ای فیزیوتراپی حرفه ای در لانگ آیلند و کوئینز، نیویورک می گوید:از آنجا که محرک های اطراف شما همیشه در حال تغییر هستند، کاهش خستگی موجب افزایش تمرکز می شود- همانطور که هر کسی که کل زمستان را به دیوارهای تکراری باشگاه نگاه کرده به خوبی می داند.


او می گوید:” فقط مدت کمی را در یک مکان می توانید بدوید و به هر چه که تلویزیون باشگاه نشان می دهد خیره شوید، ورزش در فضای باز باعث رضایت شما می شود، آب و هوای خوب، مناظر زیادی برای تماشا و  مکان های دیدنی که به شما کمک می کند با انگیزه باشید. بیشتر از همه محتملا از ورزش تان بیشتر لذت می برید. زمانی که این اتفاق بیافتد شما بیشتر متمایل خواهید بود که به خود فشار بیشتری بیاورید، تنوع ورزشی جدیدی را امتحان کنید و زمان بیشتری ورزش کنید.


مطالب مرتبط با این موضوع :   اشتباهات ورزشی و 9 کاری که هرگز نباید در باشگاه بدنسازی انجام دهید.

ورزش در فضای باز


سوزاندن کالری اضافی

کسانی که دنبال سوزاندن کالری هستند، ورزش در فضای باز محتملا شما را زودتر به هدف تان می رساند.


این به این دلیل است که خارج از منزل بودن در باد و روی زمین ناهموار باعث ایجاد چالش های استحکامی و افزایش سوخت و ساز کالری می شود.

بدن شما برای حفظ استحکام شما بیش تر تلاش می کند و برای این تلاش از عضلات بیشتری استفاده می کند.

این می تواند سوزاندن کالری را بسته به شدت و نوع ورزش، به مدت ۲۴ تا ۳۶ ساعت پس از یک تمرین به طور مداوم حفظ کند.


دما هم نقشی موثر دارد. هنگامی که بدن شما خود را با دمای خنک تر -حتی نسیم تابستان- وفق می دهد، سوخت و ساز بدن شما برای جبران کردن تنظیم می شود، متابولیسم شما برای جبران کردن تنظیم می شود. این تعویض، اگرچه ظریف است، می تواند کالری بیشتری بسوزاند.


ورزش در فضای باز


البته، مراقب باشید…

یکی از تفاوت های بزرگ بین ورزش کردن در باشگاه در مقابل ورزش کردن در هوای آزاد این است که مورد دوم می تواند بیشتر غیر قابل پیش بینی باشد. در حالی که هوای خنک، زمین ناهموار و نور خورشید می تواند مزایای زیادی داشته باشد ، آنها همچنین می توانند غافل گیری هایی ناخواسته را برای کسانی که آماده نیستند به وجود بیاورند.


به نظر خیلی واضح می آید، اما آب و هوا را از قبل چک کنید. صرف نظر از آب و هوا، لباس مناسب بپوشید. به خصوص در روزهای گرم و آفتابی خود را هیدراته کنید. حتی کمبود آب بدن جزئی می تواند منجر به گرفتگی و افزایش خطر رگ به رگ شدن ماهیچه ها و کشیدگی عضله ها  می شود.

منبع : http://badaneirani.com

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • elahe taheri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی