varzesh-to

  • ۰
  • ۰

همه چیز در مورد چاپ روی ورق کامپوزیت: کامپوزیت ماده ای ترکیبی ساخته شده از دو یا چند ماده با خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوت است که پس از تولید ماده حاصل شده خصوصیات متفاوتی از ماهیت اولیه خود دارد .ورق کامپوزیت را از ترکیب ماتریس با مواد تقویت کننده به دست می‌آورند. ورق کامپوزیت آلومینیوم هم از یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده که با دو ورق از جنس آلومینیوم پوشیده شده است. یکی از این دو ورق‌ پوشش رنگی دارد که می‌توان روی آن چاپ انجام دارد. چاپ روی ورق کامپوزیت از دسته چاپ روی متریال سخت است. ورق‌های کامپوزیت بعد از مرحله‌ی برش داده شدن در ابعاد معین، مونتاژ شده و به صورت ثابت با پیچ و یا روی زیرسازی، متصل و نصب می‌شوند که نصب و اجرای آن‌ها در زمان کوتاهی ممکن است. به‌عنوان مصالح زیرسازی برای کامپوزیت می‌توان از پروفیل‌های قوطی آهنی یا آلومینیمی بهره برد. همچنین جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن سازه، برای پر کردن فاصله‌ی بین ورق‌های نصب شده از چسب سیلیکون و دزدگیرهای لاستیکی استفاده می‌شود. به طور کلی ورق‌های کامپوزیت استفاده‌های مختلفی دارند چراکه تنوع بسیاری در مدل دارند و معمولا بیشتر این ورق‌ها در صنعت ساختمان و به عنوان نمای بیرونی ساختمان به‌خصوص ساختمان‌های مدرن، استفاده می‌شوند. برای زیباتر کردن نمای این ساختمان‌ها هم می‌توان از چاپ روی کامپوزیت استفاده کرد.

کاربرد چاپ روی ورق کامپوزیت

امروزه از صفحات کامپوزیت برای ساخت دکور فضای داخلی و خارجی و همچنین برای ساخت نمای ساختمان‌ها کاربرد فراوان دارد. از کامپوزیت برای ساخت غرفه نمایشگاهی، تابلوهای تبلیغاتی با ماندگاری بالا، سقف کاذب، پوشش ستون، پارتیشن بندی و… هم استفاده می‌شود. بنابراین برای استفاده از کامپوزیت در هر یک از موارد یاد شده، نیاز به انجام چاپ روی کامپوزیت وجود دارد. دستگاه چاپ روی ورق کامپوزیت چاپ دیجیتال روی ورق کامپوزیت به صورت چاپ مستقیم انجام می‌شود که برای آن از دستگاه فلت بد با بهترین کیفیت خروجی چاپ و رنگ استفاده می‌شود. در این دستگاه از چاپ UV استفاده می‌شود که نوعی از چاپ دیجیتال است و در آن از اشعه‌ی فرابنفش برای خشک کردن جوهر استفاده می‌شود. لامپUV مخصوصی برای این دستگاه طراحی شده که در دستگاه فورا بعد از چاپ، باعث خشک شدن جوهر می‌شود. اشعه‌ی یو وی فورا هر جوهر چاپ شده روی کامپوزیتی را خشک می‌کند، با این شیوه جوهر پخش نمی‌شود و می‌توان خیلی راحت جزئی‌ترین موارد را روی آن چاپ کرد. با این شیوه‌ی چاپ می‌توان گفت که چاپ روی ورق کامپوزیت از جوهرهای مقاوم نسبت به شرایط محیطی مانند نور خورشید، باران و… برخوردار است و مقاومت چاپ انجام شده در برابر کم‌رنگ شدن و رنگ پریدگی و تغییر طرح و تصویر بسیار بالاست.

چاپ-روی-پلکسی-زرد-رنگ-با-استفاده-از-دستگاه-های-به-روز

انواع ورق کامپوزیت

ورق‌های کامپوزیت انواع مختلفی دارند که می‌توانیم به موارد زیر برای نمونه اشاره کنیم: ورق کامپوزیت آلومینیوم، ورق کامپوزیت آل کوباند، ورق کامپوزیت آلکواستون، ورق کامپوزیت ویل استرانگ، ورق کامپوزیت آلوباند مثلثی و… در ایران بیشتر از ورق آلومینیومی استفاده می‌شود چراکه خصوصیات منحصر به فردی از جمله ضد حریق بودن، پایداری بالا، وزن سبک و نگه‌داری ساده دارد. از انواع کامپوزیت آلومینیوم می‌توان موارد زیر را نام برد که هرکدام خصوصیات منحصر به فردی دارند:

1- آلومینیوم کامپوزیت پنل معمولی

این نوع از آلومینیوم کامپوزیت شامل ترکیب چند لایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم است. توسط فرایندهای شیمیایی و مکانیکی این سطوح آلومینیومی را به هسته می‌چسبانند طوری که در مقابل ورقه‌ ورقه شدن مقاوم باشد.

2- آلومینیوم کامپوزیت پنل نانو

این نوع کامپوزیت از تکنولوژی نانو برخوردار است و به همین دلیل هم خواصی مانند ضدآلایندگی، مقاومت در برابر آتش گرفتن، استحکام و… و خصوصیاتی مانند خود تمیز کنی و مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی دارد. با این خصوصیات می‎‌توان برای نماها از این نوع ورق استفاده کرد و نگران تمیز کردن آن هم نبود.

3- آلومینیوم کامپوزیت ضد باکتری

این نوع کامپوزیت هسته‌ای از جنس پلی‌اتیلن با وزن کم و ضد آلاینده دارد که با تکنولوژی پیشرفته بین دو ورق آلومینیومی ساخته می‌شود. روی سطوح این ورق کامپوزیت، رنگ ضد باکتری استفاده می‌شود که ظاهری زیبا و خاصیت ضد باکتری بودن به کامپوزیت می‌بخشد. خاصیت ضد باکتری بودن رنگ این سازه باعث می‌شود تا برای محیط‌های خاصی مثل اتاق‌های عمل، مراکز تولید و نگه‌داری دارو و آزمایشگاه‌ها و… می‌شود.

4- کامپوزیت پنل آلومینیوم طرح سنگ

این نوع ورق کامپوزیت با طرح سنگ خود جایگزین مناسبی برای سنگ شده است چراکه مزایای این ورق‌ها نسبت به سنگ بسیار زیاد است. این نوع کامپوزیت طرح‌های متنوع و گوناگونی شبیه به انواع سنگ دارد و بیشتر در نمای ساختمان‌ها به کار می‌رود.

5- کامپوزیت پنل آلومینیوم طرح چوب

این نوع ورق کامپوزیت مانند طرح فلز، در داخل و در خارج ساختمان برای نما کاربرد دارد. رویه‌ی این ورق‌ها از یک لایه لمینیت پوشیده شده است.

6- آلومینیوم کامپوزیت نسوز

هسته‌ی این نوع کامپوزیت از پلاستیک نسوز است که به همراه دو لایه ورق آلومینیومی روی آن تشکیل شده که نمونه‌ای جدید از ورق‌های کامپوزیت محسوب می‌شوند. هسته‌ی این کامپوزیت از ماده‌ی نسوز تشکیل شده که هنگام آتش‌سوزی هیچ گونه گاز مضری از خود متصاعد نمی‌کند.

7- ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خش‌دار

این نوع کامپوزیت در برابر خوردگی مقاوم است و پوشش آلومینیوم نمای آن به‌صورت خش‌دار است. ظاهر بسیار زیبا و مدرن این نوع کامپوزیت باعث شده که برای استفاده در نمای خارجی، دکوراسیون داخلی، طراحی آشپزخانه و… بسیار مناسب باشد. مقدمه ای بر چاپ روی پلکسی: پلکسی یا پلکسی گلاس یک نوع ماده با ظاهر بسیار شفاف است که شفافیت آن از شیشه هم بیشتر است. این ماده مقاومت خیلی خوبی در مقابل سرما، گرما و نور خورشید دارد. این ویژگی‌ها در کنار مزایای بسیاری که استفاده از این ماده دارد باعث شده تا به عنوان ماده‌ای کاربردی شناخته شود و مخصوصا در صنعت تبلیغات و دکوراسیون از آن بسیار استفاده شود. از پلکسی در ساخت استندهای تبلیغاتی، تریبون‌های سخنرانی، جعبه‌ی پلکسی گلاس و… استفاده می‌شود. با این نوع چاپ، می‌توان راه را برای خلاقیت در امور تبلیغاتی و یا دکوراسیون باز کرد. این شیوه‌ی تبلیغاتی امروزه طرفداران بسیاری دارد و به عنوان یک روش خلاقانه و هنری به آن نگاه می‌شود. تنوع بالای رنگ و تصویری که می‌توان روی پلکسی چاپ کرد سبب شده تا در دکوراسیون هم مورد استفاده قرار بگیرد.   امکان انجام چاپ مستقیم روی انواع پلکسی از جمله مات، شیشه‌ای و طلق به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه محدودیتی در طرح، رنگ، تعداد و ابعاد وجود دارد. با انجام این چاپ می‌توان از پلکسی در سقف کاذب و لایت باکس هم استفاده کرد. خوب است این را هم بدانید که مناسب‌ترین چاپ پلکسی، چاپ با دستگاه چاپ فلت بد است که معمولا هم با همین دستگاه چاپ صورت می‌گیرد.

کاربرد چاپ روی پلکسی

همان‌طور که گفتیم گستردگی میدان استفاده از پلکسی و چاپ روی آن بسیار بالاست و علاوه‌بر تبلیغات در صنعت دکوراسیون داخلی هم از این روش استفاده می‌شود. علاوه‌بر این دو مورد برای موارد بسیار دیگری وجود دارند که در آن به کار برده می‌شود. مواردی از جمله: 1- استفاده از چاپ روی پلکسی در دکوراسیون داخلی و برای مواردی مانند آسمان مجازی، آکواریوم، سقف کاذب، پارتیشن بندی، ساخت دکور، تایل سقفی و… چاپ برای سقف کاذب به این صورت است که می‌توان با طرح‌های آسمان، آسمان مجازی، ابر و باد، آکواریوم، شکوفه، گل و برگ و نقش‌های مدرن دیگر چاپ روی پلکسی را انجام داد و با نورپردازی، تصویری واقعی ایجاد کرد. 2- ساخت انواع استندهای نمایشگاهی و چاپ روی پلکسی این استندها برای تبلیغ و معرفی محصول یا خدمات 3- برای تابلوهای راهنما، تابلوهای مختلف سقفی و دیواری، تابلوهای راهنما در دفاتر کار، تابلو راهنمای مورد استفاده در ادارات و مراکز خرید و… هم استفاده می‌شود. 4- چاپ روی طلق ترانسپارنت برای استفاده در لایت باکس و جعبه پلکسی گلاس 5- از چاپ روی پلکسی برای لعاب معماری و ساخت ماکت هم می‌توان بهره برد. 6- برای پوشش عکس‌ها می‌توان از این چاپ کمک گرفت. 7- برای حفاظت از محصولات، لوازم آرایشی و بهداشتی از پلکسی استفاده می‌شود که می‌توان چاپ روی پلکسی این محصولات هم انجام داد. 8- یک استفاده‌ی رایج‌تر، برای ساخت تندیس‌های تقدیر و لوح‌های یادبود است. 9- در باجه‌های دستگاه خودپرداز از پلکسی استفاده می‌شود که می‌توان روی آن چاپ انجام داد. 10- برای سینی‌های رستوران، زیرلیوانی‌ها و زیردستی هم می‌توان از آن بهره برد. 11- می‌توان انواع طرح‌ها و نقوش را روی پلکسی چاپ کرد و برای نورگیر و پنجره ساختمان استفاده کرد. 12- برای پشت شیشه‌ی آکواریوم و نمای آن می‌توان از چاپ روی پلکسی بهره برد.  

مزایای پلکسی و دلیل استفاده از چاپ روی پلکسی

از آن جا که پلکسی قابلیت چاپ دارد یا به عبارتی چاپ‌پذیر است، کاربرد فراوانی دارد و استفاده از آن بسیار زیاد شده است. علاوه‌بر این مورد پلکسی ویژگی‌های خوب بسیاری دارد که نسبت به بسیاری از مواد دیگر برتری است و این مزایا هم باعث گستردگی استفاده از این ماده شده است. برای مثال از نظر استحکام، پلکسی در برابر ضربات بسیار مقاوم‌تر از شیشه است. میزان جذب رطوبت در پلکسی بسیار کم است و بنابراین برای مناطق شمالی کشور هم قابل استفاده است. 1- این ماده تنوع بسیار بالایی در ضخامت دارد و بین 1 تا 40 میلی‌متر ضخامت دارد که بسته به نیاز خود می‌توانید از هرکدام استفاده کنید. 2- ورقه‌ی پلکسی وزن بسیار کمی دارد و سبک است. 4- شکستن پلکسی به اندازه‌ی شیشه خطرناک نیست و استفاده از آن ایمن‌تر است. 5- ثبات رنگ این ماده بالاست و تنوع بسیار خوبی دارد. 6- این ماده در برابر اشعه‌ی خورشید و مواد شیمیایی از جمله روغن، اسید و… مقاوم است و از این نظر می‌تواند جایگزین خوبی برای شیشه باشد چه در ساختمان سازی و چه صنعت. 7- پلکسی مواد ضد یووی دارد و به همین دلیل مقاومت خوبی در مقابل اشعه ماورا بنفش دارد و این اشعه باعث آسیب دیدن و کم شدن شفافیت آن نمی‌شود. 8- پلکسی به میزان 2 درصد از شیشه ساختمانی شفافیت بیشتری دارد و وضوح و درخشندگی بیشتری هم دارد. این ماده قابلیت عبور نور را دارد. 9- چاپ روی این ماده تصاویری با جزئیات و وضوح بالا خلق می‌کند. در واقع چاپ روی این ماده بسیار باکیفیت است. 10- برای استفاده در فضاهای داخلی و فضاهای خارجی مناسب است. 11- در برابر عوامل جوی مانند رطوبت، نور خورشید، سرما و گرما بسیار مقاوم است. 12- این مدل چاپ دوام بسیار خوبی دارد و عمر آن طولانی است. 13- این چاپ قابلیت شستشو دارد و رنگ آن از ثبات خوبی برخوردار است. 14- پلکسی در برابر خش مقاومت خوبی دارد. 15- پلکسی مقرون به صرفه است و قیمت بسیار پایینی دارد. 16- انعطاف‌پذیری زیاد پلکسی یکی از ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت آن شده است. نوع دیگری از خانواده چاپ روی اجسام چاپ روی پارچه است. در مجتمع چاپ دیجیتال و تیلیغات هنرنوین از چاپ سالونت و اکو سالونت برای چاپ روی انواع پارچه استفاده می‌شود . در این نوع چاپ در مقیاس صنعتی از تکنولوژی‌های روز دنیای چاپ استفاده می‌شود و چاپ بدون محدودیت در رنگ و طرح در مجتمع چاپ دیجیتال و تبلیغات هنرنوین انجام می‌پذیرد.  

نحوه چاپ با دستگاه روی پارچه

مراحل چاپ با دستگاه روی پارچه عبارتند از: پارچه یا لباسی را که می‌خواهند روی آن طرح یا تصویری را چاپ کنند، روی یک میز متحرک قرار می‌دهند. دستگاه چاپ به یک کامپیوتر متصل است که دستور چاپ متن یا تصویر از طریق آن به دستگاه می‌رسد. پارچه به وسیله دستگاه‌های دیجیتال تحت چاپ قرار می‌گیرد. برای ماندگاری بیش‌تر طرح از پرس حرارتی پس از اتمام فرایند چاپ استفاده می‌شود. نکته قابل توجه این‌که جوهر دستگاه حتما باید از مرغوبیت کافی برخوردار باشد، چرا که میزان کیفیت جوهر تاثیر مستقیمی روی نتیجه چاپ دارد.

چاپ دیجیتال روی پارچه و مزایای آن

به طورکلی در صنعت نساجی از دو روش چاپ برای افزودن نقش و نگار به پارچه‌ها استفاده می‌شود، که عبارتند از:

چاپ افست:

در این روش چاپ برای پاچیدن جوهر روی پارچه از سیلندرهای متعددی استفاده می‌کنند که هر کدام از این سیلندرها رنگ مخصوصی را بر روی پارچه می‌ریزند و طرح نیز از طریق پلیت از پیش تهیه شده روی پارچه اعمال می‌شود.

چاپ دیجیتال:

در روش چاپ دیجیتال سرعت کار بسیار بالاست و طرح مورد نظر به محض اینکه طراحی شد، قابل چاپ است. چاپ دیجیتال روی پارچه درصد خطای بسیار کمتری دارد و در نتیجه طرح با ظرافت و کیفیت بهتری چاپ خواهد شد. مزیت چاپ دیجیتال روی پارچه از آن رو است که هیچ‌گونه محدودیتی برای آن از لحاظ طرح و تعداد وجود ندارد و در نتیجه با کیفیت عالی، در کم‌ترین زمان و بدون محدودیت انجام خواهد شد؛ چراکه در این روش فرایند چاپ به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

چه پارچه‌هایی قابلیت چاپ دیجیتال دارند؟

برای اینکه پارچه را با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال منقش کنند، دو شرط لازم است. اینکه رنگ پارچه رنگ تیره نباشد یعنی از میان رنگ‌های روشن انتخاب شود تا طرح و نقش را بپذیرد و نمایان کند. از پارچه‌هایی که درصد پلی استر آن‌ها بالاتر است استفاده شود. این شرط‌ها در کیفیت چاپ تاثیر به سزایی دارند، پس بهتر است از پارچه‌های روشن مثلا با رنگ سفید و دارای پلی استر حداقل 70% استفاده شود تا نتیجه مطلوب واقع شود.    

چاپ دیجیتال روی پارچه بدون محدودیت

چنان‌چه قصد چاپ روی پارچه را دارید خوب است بدانید در چاپ دیجیتال بدون محدودیت هر طرح و یا عکسی را می‌توانید بر روی پارچه مورد نظر خود چاپ کنید. تنها کافی است تصویر انتخابی شما با کیفیت و دارای رزولیشن و پیکسل بالا باشد تا با ریز جزئیات چاپ شود. به طور کلی نقشه‌های متنوع، تصاویر جذاب و طرح‌های مختلف در این نوع چاپ بدون محدودیت قابل اعمال هستند. گفتنی است این گونه چاپ در برابر نور مقاوم بوده و همچنین قابل شستشو نیز هست. در حقیقت چاپ دیجیتال به بافت پارچه هیچ‌گونه آسیبی وارد نمی‌کند و در نتیجه ماندگاری بالایی دارد.

تاثیر رنگ پارچه در چاپ

همان‌طور که اشاره کردیم یکی از شروط این است که رنگ زمینه پارچه باید، روشن باشد و در این راستا رنگ سفید کاربرد بیشتری دارد، چرا که بدون محدودیت می‌توان انواع طرح و رنگ را روی آن اعمال کرد. به طور کلی یک پارچه سفید قابلیت این را دارد تا به سلیقه شما تحت چاپ قرار بگیرد. غیر از رنگ سفید، برخی رنگ‌های روشن نظیر: زرد، صورتی، آبی، کرم، شیری، نارنجی، سبز روشن برای کار چاپ مناسب هستند. اما چرا پارچه‌های با رنگ تیره برای چاپ نامناسبند؟ علت این است که این پارچه‌ها طرح چاپی را به خوبی نمایان نمی‌کنند و همچنین نمی‌توان بر طبق سلیقه از هر نوع چاپی بر روی آن‌ها استفاده کرد. البته لازم به ذکر است پارچه‌های تیره قابلیت رنگ‌آمیزی کمتری به نسبت پارچه‌های روشن دارند و از همین رو از پارچه‌های رنگ روشن بیشتر استفاده می‌شود.  

قیمت چاپ روی پارچه

پارچه‌هایی که قابلیت چاپ دارند را می‌توان توسط دستگاه‌های دیجیتال و مدرن در مدت زمان کوتاه با طرح‌ها و نقش‌های مختلف آراست و سپس قیمت آن بر حسب میزان متراژ پارچه محاسبه شده و به مشتری اعلام می‌گردد. برای برآورد هزینه چاپ پارچه موارد متعددی را در نظر می‌گیرند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها: کیفیت چاپ، رنگ، طرح و ماندگاری آن است.

 

چاپ روی پارچه – کاربردها

این نوع چاپ صد در صد قابل شستشو می باشد و در ابعاد دلخواه و با کیفیت بالا برای کاربرد هایی نظیرچاپ روی پرده ،چاپ روی روتختی ،چاپ روی رو مبلی ،چاپ پرچم ، چاپ بنر پارچه ای ، چاپ بیلبورد از جنس پارچه ، چاپ روی انواع لباس مانند تی شرت، شال، مانتو و روسری ، پوشاک و انواع دیگر کاربرد های دکوراسیون و امور تبلیغاتی انجام می شود. برای این منظور محدودیتی از لحاظ طرح و نقشه وجود ندارد و برحسب سلیقه مشتری طرح دلخواه چاپ خواهد شد. معمولا برای مواردی که نام بردیم طرح‌ها و نقشه‌هایی پیش فرض وجود دارد که در صورت سفارش، پیشنهاد می‌شوند، لذا اگر برای پارچه یک‌رنگ و ساده خود در پی تغییر و ایجاد تنوع هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات این چاپ با کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار شوید.

آیا شستشو، چاپ روی پارچه را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

امروزه با توجه به کاربردهای فراوان این نوع چاپ روی پارچه شاهد هستیم که مراکز آن کار چاپ را بر روی انواع پارچه انجام می‌دهند، اما آیا رنگی که در این فرایند استفاده می‌شود در برابر شستشو مقاوم است یا نه؟ در پاسخ باید ابتدا نوع چاپ بررسی شود تا قابلیت شستشوی آن مشخص گردد. برای این چاپ با توجه به نوع کاربردی که خواهد داشت از مواد اولیه (رنگ و جوهر) و روش‌های چاپ مختلفی استفاده می‌کنند. برای مثال برای چاپ روی پارچه‌‌هایی که برای پوشاک استفاده می‌شوند از رنگ‌هایی بهره‌ می‌گیرند که قابل شستشو باشند و در فرایند چاپ نیز از روش‌هایی خاص برای تثبیت رنگ استفاده می‌کنند، چرا که پوشاک مرتبا باید شستشو شود، لذا کیفیت چاپ بسیار مهم است؛ اما چاپ روی پارچه‌هایی نظیر بنر یا بیلبورد تبلیغاتی که در مدتی محدود کاربرد دارند، تثبیت رنگ چندان اهمیتی ندارد، زیرا این پارچه‌ها معمولا تحت شستشو قرار نمی‌گیرند.

چاپ روی پارچه – خصوصیات دستگاه ها و رنگ های مورد استفاده در چاپ نوین

مجتمع چاپ هنر نوین افتخار دارد در جهت انجام این خدمات با مشخصات ذیل پذیرای درخواست همکاران، شرکت ها و سازمان های مختلف با ارائه بهترین کیفیت باشد. دستگاه چاپ فلت بد یو وی (flatbed uv printer) • چاپ بر روی شیشه تا ضخامت ۱۰ سانتی متر • با وضوح کیفیت ۱۴۴۰ dpi • ابعاد ۲۵۴ در ۱۲۲ سانتی متر • چاپ ۸ رنگ (۶ رنگ + وارنیش و سفید) • قابلیت چاپ رنگ سفید و وارنیش به صورت موضعی سخن آخر گروه چاپ دیجیتال و تبلیغات هنر نوین کار چاپ انواع طرح‌ها را بر روی پارچه‌های مختلف با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. چاپ بدون نقص و قابل شستشو نتیجه تجربه ده ساله این مجموعه است که از روش‌های نوین استفاده می‌کنند که با بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن الکترونیکی بدون محدودیت طرح و تعداد انجام می‌گیرد. این چاپ به شکل دیجیتال در هر ابعادی امکان‌پذیر است و طرح‌ها با ابعاد کوچک یا بزرگ به خوبی اعمال می‌شوند. این نوع چاپ کاربردهای متعددی دارد و بیشتر بر پارچه‌های: پوشاک، پرده، پرچم، تبلیغات و… انجام می‌شود. برای سفارش چاپِ دیجیتال بر رویِ پارچه با دقت و ظرافت بالا می‌توانید با ما تماس بگیرید.

  • ۹۸/۱۰/۲۸
  • elahe taheri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی